The purpose of the discipline is to comprehensively study and deeply understand the multi-layered musical heritage of the Cherkasy region, with an emphasis on its historical development, genre diversity, regional characteristics and current state.

Objectives of the discipline:

Systematize knowledge: To form in students a holistic idea of ​​the evolution of the musical culture of the Cherkasy region from ancient times to the present, identifying key stages, styles and trends.
To study regional features: To analyze the musical folklore, composer's work, performing culture of each of the four districts of the Cherkasy region, to identify common features and individual characteristics.
To get acquainted with the musical infrastructure: To study the activities of musical institutions, festivals and other cultural institutions of the region, assessing their contribution to the development of musical life.
To master research methods: To teach students to collect, analyze and interpret musical sources using modern research methods.
To form practical skills: To develop the ability to develop musical programs, hold concerts, festivals and other cultural events, as well as conduct scientific research in the field of musical culture of the Cherkasy region. To cultivate a sense of cultural identity: To promote the formation of respect among students for the musical heritage of their native land and awareness of its role in the formation of cultural identity.

Мета – сформувати у студентів сучасне творче мислення на основі знань методики своєчасної профілактики здоров’я вокаліста та удосконалення культури виконавської техніки реалізації художнього образу.

Завдання – сформувати у студентів компетентності визначати методи удосконалення виконавської культури та профілактики професійних захворювань вокаліста в модусі застосування в повсякденній співочій та музично-педагогічній практиці.

Мета: сприяти оволодінню студентами теоретичних основ гармонії, розвитку практичних навичок гармонізації мелодії і створення різного виду музичних побудов, удосконаленню навичок одночасного відчуття вертикалі та горизонталі, відчуття тонально-гармонічного плану музичного твору та розуміння його окремих елементів; ознайомити студентів із закономірностями розвитку поліфонії в історичному аспекті, дати уявлення про основні закономірності поліфонічного багатоголосся як одного з формоутворюючих та виразних засобів музики.

Завдання дисципліни полягає в оволодінні студентами компетентностями: здатність складати музичні побудови в обсязі, необхідному для професійної діяльності; здатність створювати поліфонічну музику; здатність застосовувати знання з основ голосоведення; здатність використовувати знання з основ контрапункту строгого письма; здатність здійснювати поліфонічний аналіз прикладів строгого та вільного письма; здатність аналізувати фугу та її різновиди; здатність створювати елементарні мелодії різних стилів, теми фуг, відповіді та варіації на народну тему; здатність застосовувати категоріально-понятійний апарат з курсу.

Очікувані результати навчання: володіє навичками гармонізації мелодії; вміє ілюструвати на фортепіано окремі акорди, гармонічні послідовності, діатонічні та модулюючі секвенції; аналізує та відчуває тонально-гармонічну структуру музичного твору; знає теоретичний та практичний матеріал з гармонії та основ поліфонії; розуміє закономірності гармонії на зразках української та зарубіжної музичної культури минулого і сьогодення; знає історію поліфонії, теорію поліфонічного багатоголосся; знає специфіку поліфонічної фактури і структуру поліфонічних творів.

Питання до екзамену

Мета: привити любов до диригентської діяльності та хорового співу, навчити засвоювати хорові партитури, інтерпретації музичних образів і передавати свій задум різними засобами диригентської виразності (словом, співом, жестом і т. д.).

Мета:освоєння необхідних відомостей з історії поліфонії, теорії поліфонічного багатоголосся і набуття техніки створювання поліфонічної музики 

Мета: дати студентам уявлення про епоху, відтворення її особливостей у творчості композиторів, які мають найбільше значення та являють собою явище в музичній культурі епохи.

Мета: підготовка учнів до оволодіння виконанням творів народно-пісенного репертуару, естетичне виховання студентів засобами вокального мистецтва; розвиток вокальних, художньо-творчих та виконавських здібностей; розвиток активного вокального слуху, виховання уявлення про акустично та художньо повноцінне звучання співацького голосу.

Метою курсу є розвиток вокальних даних студента у сукупності з артистизмом, художніми та індивідуальними особливостями, підготовка професійно орієнтованого естрадного виконавця, педагога естрадного співу.

Мета: сприяти оволодінню студентами теоретичних основ гармонії, розвитку практичних навичок гармонізації мелодії і складання різного роду музичних побудов, удосконаленню  навичок одночасного відчуття вертикалі та горизонталі, відчуття тонально-гармонічного плану музичного твору та розуміння його окремих елементів; ознайомити студентів із закономірностями розвитку поліфонії в історичному аспекті, дати уявлення про основні закономірності поліфонічного багатоголосся як одного з формоутворюючих та виразних засобів музики.

Завдання дисципліни полягає в оволодінні студентами компетентностями: здатність складати музичні побудови в обсязі, необхідному для професійної діяльності; здатність створювати поліфонічну музику; здатність застосовувати знання з основ голосоведення; здатність використовувати знання з основ контрапункту строгого письма; здатність здійснювати поліфонічний аналіз прикладів строгого та вільного письма; здатність аналізувати фугу та її різновиди; здатність створювати елементарні мелодії різних стилів, теми фуг, відповіді та варіації на народну тему; здатність застосовувати категоріально-понятійний апарат з курсу.

Очікувані результати навчання: володіє навичками гармонізації мелодії; вміє ілюструвати на фортепіано окремі акорди, гармонічні послідовності, діатонічні та модулюючі секвенції; аналізує та відчуває тонально-гармонічну структуру музичного твору; знає теоретичний та практичний матеріал з гармонії та основ поліфонії; розуміє закономірності гармонії на зразках української та зарубіжної музичної культури минулого і сьогодення; знає історію поліфонії, теорію поліфонічного багатоголосся; знає специфіку поліфонічної фактури і структуру поліфонічних творів.