Програмою передбачено  підвищення рівня професійної компетентності вчителів початкової школи. У курсі викладено елементи теорії множин і математичної логіки, різні підходи до побудови множини цілих невід'ємних чисел, розширення поняття числа та застосування теорії множин і математичної логіки до означення понять шкільного курсу математики

Дистанційний курс покликаний на мотивацію майбутніх учителів початкової школи до використання комп’ютерної техніки при викладанні предметів шкільного курсу у своїй професійній діяльності, формування теоретичної бази знань з нових інформаційних технологій та практичних навичок використання засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній навчально-пізнавальній діяльності студентів та педагогічної діяльності вчителів

Курс сприяє набуттю умінь обирати чисельні методи для розв’язування конкретних прикладних задач, забезпечувати необхідні умови їх застосування з погляду збіжності та стійкості, оцінювати похибки обчислень і розробляти або адаптувати необхідні алгоритми для подальшої програмної реалізації вибраних методів

Срямований на навчання студентів розв’язування основних типів арифметичних задач, зокрема: на знаходження двох чисел за їх сумою і різницею, за сумою (або різницею) і кратним відношенням; на знаходження невідомого числа за двома різницями; на припущення; способом заміни; на рух

.

Програмою вивчення навчальних дисциплін природничого характеру є розширення знань студентів про практичне застосування природного матеріалу рослинного походження