Вивчення курсу «Основи інклюзивної освіти» сприяє засвоєнню студентами теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад початкової інклюзивної освіти а також формування фахових компетентностей, якими повинен оволодіти студент.

Мета: підготовка майбутніх вчителів до комплексного вирішення завдань навчання і виховання молодших школярів на уроках трудового навчання в початковій школі.

Метою педагогічної практики студентів факультету початкової освіти є  оволодіння  сучасними методами і формами організації навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі, формування у них на базі одержаних в університеті знань професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, виховання потреби систематично поновлювати й свої знання т а творчо застосовувати їх в практичній діяльності; творча підготовка до виконання всіх функціональних обов’язків, які покладаються на вчителя-класовода в початковій школі.

Метою курсу є мотивація майбутніх учителів  до
використання комп'ютерної техніки при викладанні предметів шкільного
курсу у своїй професійній діяльності, формування теоретичної бази знань з
нових інформаційних технологій та практичних навичок використання
засобів сучасних інформаційних технологій у повсякденній навчально-
пізнавальній діяльності студентів та педагогічної діяльності вчителів.

Мета: підготувати висококваліфікованих учителів початкової школи та ознайомити студентів з організацією, змістом, принципами та методами управління системою початкової освіти.

Мета: засвоєння майбутніми вчителями знань, умінь та навичок, необхідних для викладання предмету «Я і Україна» у початковій школі